cs

E-mail - filtrovaní nevyžádané pošty

Nevyžádaná pošta je automaticky označena textem "*****SPAM*****" na začátku předmětu nevyžádaného e-mailu. Ve webmailu lze jednoduše nastavit pravidlo pro přesunutí nevyžádaných zpráv do vybrané složky.

 

Nastavení nevyžádané pošty

  1. Přihlašte se do aplikace Webmail, více zde.
     
  2. V panelu akcí (pravá horní část) klepněte na tlačítko "Osobní nastavení"

     
  3. V horním menu klikněte na záložku "Filtry"


     
  4. V levém menu pro filtry klikněte na "SPAM" a zobrazí se pole pro nastavení filtru

    1 spam.png
     
  5. V dolní sekci "Akce filtru" je k dispozici několik možností pro přesunutí nevyžádané pošty do zvolené složky. Doporučujeme vybrat možnost "Nevyžádaná pošta".



    Dále se nabízí i možnost "Zahodit zprávu". Tuto možnost přímo nedoporučujeme, protože může dojít k případu, kdy je označena za spam i zpráva vyžádaná.

    1 zahodit.png
     
  6. Nastavení uložíte klepnutím na tlačítko "Uložit".